TURKCELL 10.000 SMS-Mesaj Paketi İptal Etme Nasıl Olur?


Turkcell 10 bin SMS paketini mesaj ile iptal etmek pek çok abone tarafından sorun haline geldi. İşte sorunun çözümü:

Turkcell SMS Mesaj Paketi

Turkcell’in “Nar Sezonu” adı altında çıkarmış olduğu kampanyalardan biri de aylık 35 kontör ( o zamanlar  henüz TL’ye geçilmemişti. Şimdiki uygulamadaki karşılığı ise sanırım 9-10 TL ) karşılığında şebeke için 10.000 sms paketi alabilmekti. Fakat kampamya hatta paket olarak yükleniyor ve her ay yeterli bakiyenin olması durumunda yineleniyordu.Yani otomoatik olarak tekrardan paket abonelik ücret karşılığında sms-kısa mesaj alıyordu. BUNU İPTAL ETMEK İÇİN…

PAKET İPTALI İÇİN NE YAPMAK GEREK?

PAketin iptali de aboneliği kadar kolay.

IPTAL HAFTALIK ya da IPTAL AYLIK yazıp 2222‘e göndererek paketinizi iptal edebilirsiniz.

Bir diğer yönem oaln “ABONE İPTAL AYLIK” yazıp 2222‘ye yollandığı konusunda ziyaretçi yorumu mevcut.

Eğer hala iptal olmadıysa Turkcell Online İşlemler Merkezi‘nden aboneliğinizi sonlandırabilirsiniz.





Merak Edilenler:turkcell 10000 sms iptal,turkcellilerle 10 000 sms nasıl yapılır

Başkaları Bu Haberleri de Okudu :

 
4 Mart 2011 Saat : 10:51

“TURKCELL 10.000 SMS-Mesaj Paketi İptal Etme Nasıl Olur?” için 5 Yorum

  1. Şeyda diyor ki:

    Arkadaşlar Hepimiz Aynı dertten Muzdaribiz :)) 5000 Sms Dio 1000 sms yolluo
    oda 1 Haftalıkmış NasıL iş anlamadım

    Sanki parayı sokakta kazanıoz biz
    Yeni bi opratore geçecegim Beni Takip Ediniz CanLarım :))

  2. mine diyor ki:

    smsn biticek bgn tm türkcellilere ve iptal edilmyo

  3. aynur diyor ki:

    turcell tamamen bozuldu onceden daha ıyıydı resmen kınıyoorummm

  4. hilal diyor ki:

    ya bu ne be dalga mı geçiyor bunlar aylık yapıyorum olmuyo iptal diyorum olmuyo gerizekkalılar

  5. duygu diyor ki:

    dün sms hakkım bitti bugünde TL aldım sms hakkı yapıcaktım aboneliğiniz bulunmaktadır diye mesaj geldi aboneliğim bulunuyorsa neden mesaj gönderemiyorum yada aboneliğim bulunmuyorsa neden aboneliğiniz bulunmaktadır diye mesaj geliyo şimdide aboneliğimi iptal etmek için uğraşıyorum oda 24 saat içnde gerçekleşecekmiş Turkcell ‘i saygıyla anıyorum :D

TURKCELL 10.000 SMS-Mesaj Paketi İptal Etme Nasıl Olur? Yazısı için Yorum Yapabilirsiniz

 Son Yazılar FriendFeed

Haberdisk.com Facebook’da

DMCA.com